fbpx

Business

Business; zakelijke baby met vaste locatie

Uw business is het resultaat van hard werken, creatief denken, het mixen van uw talenten en het zien van mogelijkheden.

Eén van de eerste contracten die u tekent heeft met de locatie te maken; een huur-, lease- of koopcontract.

Behalve een goede ligging van het pand is ook de ingang, inrichting en het kiezen van de kleuren een kwestie van goed overdachte keuzes.

Zonder de authentieke Feng Shui bent u afhankelijk van de meningen die u bereiken via magazines, Social Media, de warme clan om u heen en verkopers van wat “mode” is.

Bij de klassieke, authentieke Feng Shui staat u (CEO, eigenaar, ZZP-er, solist) in het middelpunt en wat u nodig heeft om het succes naar u toe te halen.

Het is immers uw bedrijf, uw verdienmodel….!

Feng Shui expert als zakelijk adviseur

Zoveel mensen, zoveel invloeden

Voor ieder onderwerp zal u een adviseur hebben; marketing, social media, coaching, boekhouding, belastingen en al die ingangen die met uw vakmanschap te maken hebben.

Al die adviezen krijgen een betere landingsbaan wanneer u op de hoogte bent wat uw persoonlijke kracht ondersteunt, versterkt en doet stralen.

Daarnaast heeft een landingsbaan ook ruimte nodig. Die ruimte dient van een goede flow te zijn, zodat het een succesmagneet kan zijn voor uw bankrekening via het succes van uw cliënten.

Om u de business te kunnen laten aanwaaien, heeft u uw valkuilen te verkleinen en uw krachtbronnen eindeloos te maken.

Bij uitzondering kom ik mensen tegen die daar een natuurlijke aanleg voor hebben. Voor het omzeilen van struikelblokken wordt ik geregeld ingeschakeld.

Uiteraard helpt het mijn cliënten dat SIDEKICK in mijn business pakket zit.

Uw pand vraagt om aanwijzingen

Uw kantoor heeft meer nodig dan een gelikt uiterlijk

Om het creatieve brein van u en uw medewerkers in te kunnen blijven zetten, hebben we naar meer te kijken dan het uiterlijk van het pand en het meubilair.

Werkplekoptimalisatie is het upgraden van breinmogelijkheden

Ieder mens is uniek en heeft eigen behoeften wanneer het op het aanboren van nieuwe ideeën en toepassingsmogelijkheden voor uw producten en dienstverlening aan komt.

Wanneer ik dat mijn cliënte vertel, zijn ze het gelijk met mij eens, maar….. komt er dan achteraan, ik zou niet weten hoe.

Vaak wordt er gezocht in magazines en TV woonprogramma’s, maar deze zijn op het leven van de designer en de kijkcijfers afgesteld. Dat is iets anders dan de behoefte van uw medewerker.

En…. die van u!

Uw winkel is meer dan een actieve toonzaal

Waarom niet alle winkels succesvol kunnen zijn

Neem een winkelcentrum; luxe en overdekt. Een Walhalla voor de shopper! Maar niet voor alle winkeliers.

Veelal wordt vergeten een pandberekening te laten maken voor de winkel.

Hoezo pandberekening? Ik ken toch mijn vak?

Uiteraard, maar de struikelblokken die nu eenmaal bij de business horen zullen niet aan u voorbij gaan. Dan wordt het zaak het juiste te doen op de juiste tijd.
En daarvoor?
Juist, ook daarvoor is een pandberekening nodig.

Maar er is meer!

Bij de berekening van uw zakelijke landingsplaats komt van-alles-en-nog-wat aan de orde!

Hoe komen uw potentiële klanten bij u de zaak binnen?

Dus niet alleen het WAAR, maar ook het HOE; wat zien zij, horen zij, ruiken zij, proeven zij en voelen zij.

Soms kom ik bedrijven binnen waar mij niet direct duidelijk is welke (soort) klanten zij willen aantrekken.

Als dat voor mij niet duidelijk is – hoe duidelijk denkt u dan dat het voor de rondlopende shoppers is?

Maakt u wel eens mee dat iemand uw zaak binnenloopt en er binnen een paar minuten alweer uit is?

Dan komt u al gauw bij één van die zes indicaties uit.

Zo jammer, met een beetje (Feng Shui) moeite was het een succesverhaal geworden.

Horeca is een mensenverhaal en dus Feng Shui expertise

Horeca is een (Feng Shui) vak apart

Het werken met de ” ins & outs” van horeca is één van de verhalen van mijn jeugd.

Misschien dat het de reden vormt waarom horeca designs en het inrichten van multi-functionele ruimten mij goed liggen.

Met alleen een goede kok komt u er niet, maar dat wist u wel.

Door het aantrekken van een goede terraswerker komt u verder in de zomer, maar in de winter dan?

Met een mooi design kunt u zich helemaal happy voelen, maar uw gasten dan?

Een horeca design gaat verder dan het onderhandelen over het interieur met uw huismerk leverancier.

Sommige bedrijven kom ik maandelijks “FF checken”

Want na het design gaat er wel eens iets fout

  • Goed bedoelt gaat er iemand nu net met DIE plant vandoor – naar een ander plekje waar het allesbehalve handig is.
  • De factor TIJD vraagt aanpassingen in het design en uw medewerkers waren er net aan gewend dat het……
  • Dat maandelijks brainen over design, business en struikelblokken…..
    Cliënt: je kan van mij overal op de wereld zitten, als je maar bereikbaar bent. En Truus hier loopt met jou (via online) de hele mikmak wel door en schuift en sleept wat je maar wilt. Ze vindt het geweldig.
  • Het leukste wat ik ooit hierin meegemaakt heb, is het volgende:
    Cliënt: mijn zoontje (1 jaar oud) krijst ‘s nachts de hele boel bij elkaar. Je zou mijn vrouw en mij een enorm plezier doen als je dat weet op te lossen.
    En dat deed ik.

Kan ik voor u iets oplossen?

De authentieke Feng Shui heeft het in zich u te ondersteunen in de business, het uitvoeren van uw vak en het genieten van uw succes.


    Dali – The Lighthouse

    The past tense before the Lighthouse It all happened one cold winter day in Van der Valk in Hengelo when we met Mary-Rose as a Lighthouse for our ...